Košarica  

Ni izdelkov

Dostava 0,00 €
Skupaj 0,00 €

Košarica Naslov

Lepotec.si

Blagovne znamke

 

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji Navihana.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Navihana.si upravlja in skrbi podjetje Moja trgovinica, spletna trgovina in storitve, Boštjan Dečman s. p. 

Obiskovalec strani www.navihana.si z registracijo vnese veljavni e-poštni naslov (e-mail), ki obenem služi kot uporabniško ime in geslo, ki ga prav tako določi obiskovalec sam. Potrdilo o uspešni registraciji obiskovalec prejme v elektronski obliki v poštni predal, ki ga je navedel ob registraciji s čimer postane uporabnik naših storitev. Uporabniško ime (e-naslov) in geslo nedoumno povezujeta uporabnika z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik naših storitev in pridobi možnost nakupovanja v spletni trgovini Navihana.si.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Navihana.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij

(povzeto po zakonodaji) 

Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p., se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 

  • · identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • · kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • · bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • · dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • · pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
    • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
    • · način plačila in dostave,
    • · časovno veljavnost ponudbe,
    • · rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
    • · pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov

Splet je hitro rastoč in spreminjajoč, tudi Navihana.si se mora prilagajati razmeram na trgu, ponudbi in konkurenci, zato se zaradi navedenih razlogov tudi ponudba v Navihana.si pogosto in večkrat spreminja. 

Cene so predstavljene kot spletne cene, kar pomeni, da je to cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100% plačila po povzetju oziroma plačila po predračunu na bančni račun Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p.

Akcijska cena

Izdelki označeni z akcijsko ceno so znižani zaradi menjave asortimana izdelkov ali drugih promocijskih aktivnosti. Akcijske cene veljajo do razprodaje zaloge, razen če je drugače opredeljeno na samem izdelku ali začetni strani www.navihana.si.
Dodatni popusti na že znižane cene ali unovčenje kuponov za popust v času trajanja akcij oz. pri artiklih z znižano ceno ni možno!

 

Načini plačila 

Navihana.si omogoča naslednje načine plačila:

- z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju),

- z nakazilom na transakcijski račun po ponudbi/predračunu,

- plačilo s PayPal računom, ki vključuje kartice Visa, American Express, Master Card.

- plačilo z Moneybookers, ki prav tako vključuje plačilo s karticami Via, American Express, Master Card, Diners... 

 

Podjetje Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p. kupcu izda račun v papirni obliki z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. 

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

 

Darilni bon Navihana.si

Darilni bon je izkazni papir, ki ga Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p. proti plačilu z gotovino, po predračunu, s kreditno kartico izda v obliki listine ali v elektronski obliki.  Vsak darilni bon je označen z unikatno serijsko številko, podjetje Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p. pa ga je zavezano sprejeti kot plačilo za blago, ki ga prodaja v spletnem nakupovalnem centru www.navihana.si.

Darilni bon je moč kupiti v spletnem nakupovalnem centru Navihana.si. Pri nakupu darilnega bona veljajo enaka določila, kot so navedena v Pogojih poslovanja. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. V primeru, da je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilnega bona, se kupcu razlika ne povrne. Uporaba darilnega bona je možna:

  • preko vnosa unikatne alfanumerične kode darilnega bona v prvem koraku nakupnega procesa v polju: Vpiši kodo za popust

Imetnik bona mora bon porabiti v 6 mesecih od dneva izdaje, razen ko je na bonu to izrecno drugače označeno. Pri prenosu vrednosti v obliki dobroimetja na uporabniški račun, mora prenos vrednosti opraviti do konca obdobja veljavnosti, dobroimetje pa lahko nato koristi brez nadaljne časovne omejitve, vendar v enkratnem znesku.

 

Z nakupom darilnega bona se 10% vrednosti darilnega bona pripiše kot dobroimetje tudi na vaš uporabniški račun. Primer: kupite darilni bon npr. za 100 €, vi pa ste nagrajeni s kuponom za 10€ z veljavnostjo 1 leta. Stanje lahko preverite v Moji kuponi 1 dan po nakupu darilnega bona.

 

Darilni bon unovčijo registrirani uporabniki Navihana.si. Vrednost bona moraš aktivirati na svoj uporabniški račun v šestih mesecih (edino če to ni drugače označeno), sicer darilni bon zapade. Če sredstva preneseš na svoj račun, tam ostanejo brez časovne omejitve in jih lahko koristiš kadarkoli. Za aktivacijo bona pišite na info@navihana.si. Za avtorizacijo kupona napišite še ime osebe, ki vam je podarila bon.

Darilni bon se lahko uporabi samo v enkratnem znesku, ki je enak ali višji od vrednosti bona. Prav tako ni izplačljiv v gotovini.

Pa še manjša pomoč za unovčenje bona:

  • koda darilnega bona se vnese v Moji kuponi  (najkasneje v roku šestih mesecev od izdaje), kjer se bodo sredstva kot dobroimetje prenesla na Moj račun.
  • sredstva v celoti pa lahko obdarjenec koristi neposredno pri kateremkoli spletnem nakupu in s klikom na Košarico, kjer se nahaja za to namenjeno polje Vpiši kodo za popust.

 

 

Cene

Spletna cena

velja za uporabnike spletne trgovine Navihana.si. Obiskovalec postane uporabnik z registracijo v Navihana.si. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. 

Navedene cene že vključujejo DDV, razčlenitev cene na ceno brez DDV in DDV pa je vidna v nakupovalni košarici kot tudi na predračunu oz. drugi obliki obvestila, ki ga prejme kupec ob potrditvi naročila na svoj elektronski naslov. 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. 

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

Postopek nakupa 

1. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo in sicer pisno v elektronski obliki na naslov info@navihana.si. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. 

2. Naročilo potrjeno

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko podjetje naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

 

3. Blago odpremljeno

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu lahko pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

 

Velikosti oblačil so navedene pri izdelkih. Velikost so lahko izražene s številkami (npr. 36, 38, 40, itd.) ali s črkami (npr: S, M, L, XL, itd.). Za pravo izbiro velikosti si lahko pomagate z naslednjo tabelo velikosti:

KraticaOznakaVelikost EU
XS Extra Small 32-34
S Small 36
M Medium 38
L Large 40
XL Extra Large 42

Kljub temu, da se trudimo zagotavljati vse pomembne podatke o sestavi blaga in velikosti izdelkov, se lahko zgodi, da je pri tako široki izbiri kakšen izmed izdelkov s pomanjkljivimi podatki o sestavi blaga in velikosti. V tem primeru se vam že vnaprej opravičujemo za napako in vas prosimo, da nas o tem nemudoma obvestite in nam s tem ponudite priložnost, da napako nemudoma odpravimo.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

 

 

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

 

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Pri prodajni pogodbi ali pri pogodbi v zvezi z več kosi blaga oz. ki sestoji iz več pošiljk ali kosov, ki jih potrošnik naroči z enim naročilom in so dostavljeni ločeno, odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje: Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p., Partizanska cesta 7, 1431 Dol pri Hrastniku, tel: 041 810 778, info@mojatrgovinica.si

o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec. Potrošnik lahko elektronsko izpolni in predloži tudi vzorčni odstopni obrazec ali katero koli drugo nedvoumno izjavo na spletnih straneh prodajalca:www.navihana.si, www.mojatrgovinica.siwww.lepotec.si, www.me-seduce.si. Če se potrošnik odloči za to možnost, podjetje (na primer po elektronski pošti) nemudoma pošlje potrošniku potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

V kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopa od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh o obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov.

Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Potrošnik blago vrne na naslov, ki ga predhodno dogovori s podjetjem Moja trgovinica, Boštjan Dečman s.p., brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Če blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti na običajen način po pošti: Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Strošek vračila blaga predvidoma ne presega 2000 EUR.

Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani  in v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo. Priložena mora biti kopija računa. 

Posimo vas, da izdelke, ki jih želite vrniti, zamenjati ali želite vračilo kupnine, vrnete v originalni embalaži, nepoškodovane in neodišavljene (pazite, da na sebi nimate parfuma ali deodoranta, ki bi se lahko vpil v oblačila). V primeru, da prejmemo poškodovan, odišavljen izdelek oz. v drugačnem stanju kot vam je bil poslan, imamo pravico zavrniti izdelek.

Pri vračilu artiklov, kjer so bila koriščena sredstva z računa Navihana.si ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), prav tako se sredstva ne vrnejo na Moj račun uporabnika v Navihana.si.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe brez prejema obvestila o odstopu od pogodbe se NE šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Pošiljk z odkupnino in pošiljk brez predhodnega obvestila o vračilu ne sprejemamo!

 Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah:

1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;

10. sklenjenih na javnih dražbah;

11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.«.


Obrazec za vračilo blaga

- Obrazec za vračilo blaga je dostopen na naslovu: http://mojatrgovinica.si/download/obrazec_za_vracilo_blaga.pdf

- Obrazec za vračilo artiklov si kupec lahko kreira in natisne tudi v uporabniškem računu: Moj račun -> Zgodovina naročil, kjer med vsemi naročili izbere naročilo, ki ga želi vrniti s klikom na Podrobnosti. V izbranem naročilu označite artikle za vračilo s kljukico v ustrezen kvadrate. V prazen kvadratek vpišite razlog vračila (ni obvezno, je pa zaželeno za nadaljno logistiko artikla) - v primeru, da razloga ne želite vpisati, v okvirček vpišite katerikoli znak, črko ali številko, nato kliknite na Izdelaj potrdilo o vračilu. Na obrazcu so navedene dodatne informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Prosimo, da nas o vašem namenu vračila predhodno obvestite na email: info@navihana.si, da vam pošljemo nadaljnja navodila glede naslova vračila.

 

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev za podjetja, samostojne podjetnike in druge pravne osebe si lahko preberete v nadaljevanju strani.

 

Garancija

 

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira podjetje Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p., ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

Stvarna napaka

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
-       odpravi napako na blagu ali
-       vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
-       blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
-       vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.

 

Vrnjeni artikli 

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na Navihana.si vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža,...). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu. 

Zaradi tega je spremenjeno tudi obdobje garancije, ki je ravno tako zapisano ob vsakem artiklu iz kategorije 'Vrnjeni artikli' in tudi navedeno na računu. 

Artiklov, ki so kategorizirani kot 'Vrnjeni artikli' ni mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru nedelovanja artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse artikle ali garancijskega popravila.

 

Dostava

Dostavljamo v večino evropskih držav!

Znotraj države Slovenije dostavo naročenega blaga opravljajo naši pogodbeni partnerji.

Strošek dostave je razviden v postopku naročanja. Preverite dejanske stroške obdelave in dostave pred odločitvijo o nakupu! Celotni stroški so razvidni iz obračuna pred oddajo vašega naročila. 

- GLS - enotna cena 3.5 € po celi Sloveniji za naročila do 100 €.
Brezplačna dostava  nad 100 €.

- Pošta Slovenije: enotna cena 5,99 € po celi Sloveniji.

 

Cene dostave v države izven Slovenije so razvidne v postopku naročanja.

Strošek dostave je razviden tudi v postopku naročanja. Preverite dejanske stroške obdelave in dostave pred odločitvijo o nakupu! Celotni stroški so razvidni iz obračuna pred oddajo vašega naročila.

 

Pri plačilu po povzetju dostavne službe zaračunajo provizijo za odkupnino:

- GLS: 1 €. Stranka lahko po svoji izbiri odkupnino kurirju GLS poravna tudi s plačilnimi karticami preko POS terminala, ki ga ima kurir pri sebi. Pri poravnavi odkupnine s POS terminalom se stranki dodatno zaračuna še provizija v vrednosti 1,43%, ki jo GLS Slovenija zaračuna v imenu banke ponudnice storitve plačevanja preko POS terminala.

- pošta Slovenije 1.1 € za odkupnine do 100 €, ali 1% provizije nad vrednostjo 100 € - ta strošek ni zajet v ceno dostave in jo plača kupec Pošti Slovenije ob prevzemu pošiljke.

 

V izogib plačevanja provizije dostavnim službam priporočamo plačilo po predračunu.

 

NOVOST: BREZPLAČNA DOSTAVA BLAGA!


Brezplačna dostava (gratis dostava) velja za vsa naročila v vrednosti nad 100 € v Sloveniji z dostavno službo GLS! 

 

DOBAVNI ROK

Rok dobave je do 1-3 dni za blago iz zaloge oz. 10-14 dni za blago po naročilu po spodaj navedenih pogojih:

- priprave za dostavo oziroma izdajo vašega naročila s plačilom po povzetju stečejo takoj, ko prejmete elektronsko obvestilo, da je vaše naročilo v izvedbi.

- pri izbiri možnosti plačila po predračunu bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med 16-22 uro preverjali prilive na transakcijski račun podjetja. Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 9. uri po prejemu potrdila o plačilu.

 

Lahko se zgodi, da je izdelek, ki ste ga naročili, pravkar pošel in ga ni več na zalogi. V tem primeru vas bomo o predvidenem novem roku dobave obvestili preko elektronske pošte.

Oblačila, pri katerih je naveden dobavni rok 10 dni: oblačila naročamo vsak ponedeljek, naročeno dobimo ob četrtkih, isti dan odpošljemo na vaš naslov, tako da dostavo lahko pričakujete na petek. Primer: če naročite oblačilo z dobavnim rokom 10 dni na torek, lahko pošiljko pričakujete naslednji petek. Če naročilo oddate na nedeljo, dobite naročeno že v petek. *Opomba: lahko prihaja do zamude pri dostavi zaradi nepredvidenih dogodkov, v tem primeru naročeno namesto na petek dobite na ponedeljek.


 

 

Dostava na izbrani naslov


Dostavljamo vse dneve razen ob nedeljah in praznikih. Ob sobotah dostavljamo v ožjem okolišu pošt strankam, ki tudi sicer dobivajo pošto ob sobotah. Ožji okoliš pomeni ulico oziroma kraj, ki ima isti naziv kot pošta. Poseben seznam ne obstaja, zato kupce prosimo, da to preverite na vaši pošti.

Vaše naročilo bomo dostavili na vhod na izbranem naslovu. Dostava na izbrano mesto v vašem stanovanju, hiši ali pisarni in namestitev izdelka niso vključeni v ceno. Ne pozabite, da morate biti ustrezno pripravljeni za prenos večjih in težjih izdelkov v višja nadstropja stanovanjskih zgradb in zagotoviti pomoč. Če želite pošiljko sprejeti na svojem službenem naslovu, jo bo ne glede na to, da gre za vaše osebno naročilo, Pošta Slovenije izročila osebi, ki je pooblaščena za sprejem pošte v podjetju. Priporočamo, da se s pooblaščeno osebo za prevzem poštnih pošiljk v vašem podjetju o tem predhodno dogovorite in tudi uredite vse potrebno glede plačila. V primeru težav se obrnite na najbližjo enoto Pošte Slovenije in se dogovorite za dostavo. Naročeno blago, ki ga bomo dostavili iz različnih skladišč, boste prejeli v več paketih.

 

Osebni nakup na našem naslovu


Izjemoma ponujamo tudi možnost osebnega prevzema na našem naslovu, vendar vas pri tem prosimo, da nas predhodno pokličete, da se dogovorimo o možnem terminu prevzema. Oddajte prednaročilo preko spleta in opravite nakup po ugodnih spletnih cenah v trgovini. Vkolikor izdelka ne boste kupili v roku treh delovnih dni po prejemu obvestila, da je izdelek pripravljen za izdajo, bomo prednaročilo stornirali.

Prosimo, upoštevajte, da moramo izdelke z oznako Na zalogi (na voljo) najprej preveriti zalogo pri dobavitelju in pripeljati oziroma organizirati dostavo na naš naslov. Takoj, ko bodo na voljo, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto.

 

Navihana.si je na naslovu:

Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p.
Partizanska c. 7
1431 Dol pri Hrastniku

Slovenija

Še enkrat prosimo, da nas v primeru osebnega prevzema predhodno obvestite na
telefon 041 810 778 , da se dogovorimo za termin prevzema
.

 

Podjetje Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p., bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

 

Izdaja računa

Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p., račune v pisni obliki priloži izdelkom ob dostavi ali pa kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

OBVESTILO O OBVEZNOSTI IZDAJE RAČUNA IN OBVEZNOSTI KUPCA, DA PREVZAME IN ZADRŽI IZDANI RAČUN (ZDavPR)

 

 

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. 

 Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Varstvo osebnih podatkov

Zavedamo se pomembnosti varstva osebnih podatkov, zato jim posvečamo posebno pozornost. Skrbimo, da ustrežemo vse zahtevam na področju varstva osebnih podatkov. Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p., je zavezan v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.


Za potrebe poslovanja www.navihana.si zbira naslednje uporabnikove podatke:

ime in priimek,

naslov in kraj bivanja,

naslov elektronske pošte (kot uporabniško ime),

kontaktno telefonsko številko,

rojstne podatke (neobvezno)

geslo v šifrirani obliki,

ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na naslovu www.navihana.si

Za točnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki naših storitev, ne odgovarjamo. Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek (angl. Cookie) za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko Navihana.si shrani tudi nekatere trajne piškotke, to so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje ob naslednjem obisku), ocene artiklov (da veste, katere artikle ste že ocenili) ter štirje piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta). Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku Navihana.si (www.navihana.si) shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

Onemogočenje piškotkov

Priporočamo uporabo vseh piškotkov, saj stran tako deluje brez problemov. Lahko pa jih tudi blokirate.

Bistveni piškotki - Ti piškotki so nujni za normalno delovanje strani.

  • Cookie Guard
    - Ta piškotek je nujen za hranjenje vaših nastavitev uporabe piškotkov na tej strani.
  • PHP Session
    - Ta piškotek se uporablja za nemoteno delovenje vseh funkcij spletne strani
  • 8812c36aa5ae336c2a77bf63211d899a
    - Ta piškotek se uporablja za nemoteno delovenje vseh funkcij spletne strani
Nenujni piškotki - Ti piškotki se uporabljajo za delovanje spletne strani, a niso nujni:
  • Chat zopim.com __zlcid
    - Ta piškotek se uporablja za chat aplikacijo na spletni strani
  • Chat zopim.com __cfduid
    - Ta piškotek se uporablja za chat aplikacijo na spletni strani
  • Google Analytics __utma,__utmb,__utmc,__utmz,__utmv
    - S pomočjo teh piškotkov beležimo statistiko obiskovalcev. Ti piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih informacij, služijo le za zagotavljanje unikatnosti obiskov. Če želite blokirati Google Analytics, to lahko storite na njihovi spletni strani https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
  • Facebook
    - Facebook uporablja piškotke za sledenje spletnih strani, ki jih obiskujete
  • AddThis
    - Ta piškotek se uporablja za sledenje deljenja vsebin na družbenih omrežjih.

Sami se morate odločiti, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vašem računalniku, a spletna stran optimalno deluje, če so vsi piškotki omogočeni. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate s pomočjo izbranih nastavitev spletnega brskalnika.

Za informacije o nastavitvah za piškotke spodaj izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate.

Če izklopite piškotke, so lahko nekatere možnosti spletne strani onemogočene. Tudi pri izklopu vseh piškotkov spletni brskalnik še vedno pridobiva nekatere informacije. Te informacije so potrebne za osnovno delovanje naše spletne strani.

 

Skrbnik www.navihana.si lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz.

Skrbnik www.navihana.si podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije) bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo.

Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

 

Uporabnik soglaša, da mu podjetje Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p. lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo podjetja (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo za potrebe izpolnitve naročila. Uporabnik oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v procesu registracije, naročanja in dostave, v namene neposrednega trženja.

 

  1. Izdane račune se arhivira na sedežu podjetja Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p., Partizanska cesta 7, Dol pri Hrastniku. Dostop do njih lahko zahtevate po elektronski pošti ali na naslovu podjetja.
  2. Podjetje Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p. se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki uporabljani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in ne bodo posredovani tretjim osebam.
  3. V spletni trgovini obstajajo povezave na druge spletne strani, katere niso v lasti podjetja Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p. in za katere le-ta ne more zagotoviti varnosti osebnih podatkov.

 

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih Navihana.si (www.navihana.si) zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Navihana.si.

 

Privolitev

Z uporabo spletnih strani se hkrati tudi strinjate z navedenimi pogoji uporabe vaših osebnih podatkov.

 

Komunikacija

 

Podjetje bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • · jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • · pošiljatelj bo jasno razviden,
  • · različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • · jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • · željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Mnenja/komentarji uporabnikov

 

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

 

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih.


Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

 

Varstvo otrok

 

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

Odveza odgovornosti

 

Podjetje Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p., se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

 

Podjetje Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p., ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Podjetje ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.


Čeprav se podjetje Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p., trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

 

Podjetje Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p., si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Pritožbe in spori

 

Podjtje Moja trgovinica, Boštjan Dečman, s. p., spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.



Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@navihana.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

 

Podjetje Moja trgovinica, Boštjan Dečman, s. p., se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.

Zato se podjetje prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Moja trgovinica, Boštjan Dečman s.p. priporoča, da stranka pred oddajo naročila pozorno prebere pogoje poslovanja in jih shrani na trajen medij, npr. A4 papir, za kasnejšo uporabo.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p.. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.



Prijetno nakupovanje

Boštjan Dečman
Tel.: +386 (0)41 810 778
Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p.
Partizanska cesta 7,
SI-1431 Dol pri Hrastniku

Slovenija
E-mail: info@navihana.si
www.navihana.si, www.mojatrgovinica.si